Jag vill bli nyttig!

Vet ni en sak? Jag vill bli nyttigt asså jag vill inte sluta äta godis helt utan ändas bara på lördagarna, jag vet att ni som då känner mig så mycket tror att jag kommer glömma bort det men nej det är inte så! Om jag vill så kan jag, jag glömmer oftast bort  att jag inte ska äta onyttiga saker men som nu tex jag ska strax ut och gå med hunden det är en bra början liksom för att bli nyttigt, sen så ska jag äta bra och må bra.
Varför jag gör det här är för att jag vill tänka på min vikt jag vill gå, helt seriöst så vet jag att jag är rätt så mullig men inte tjock utan mullig är jag. Det är inte bara därför, utan om man äter bra så får man mindre hål i tänkerna sen så har jag bestämnt att jag ska borsta tänderna nu mera 3-4 gånger per dag så jag slipper den dära fitt tandläkaren haha! SMART JAG ÄR ASSÅ!
Nej nu måste jag hålla det jag säger, nu sticker jag ut med hunden en stund. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju smaaaaal som en pinne! :0 haha! Du är inte mullig ^^,

2008-10-22 @ 17:00:48
Postat av: Ida

ÄRU DUM? 3-4 ggr per dag? Tandläkaren säger fan att det inte är bra att borste mer än morgon och kväll idiiiiijuuuut

2008-10-22 @ 18:13:32
URL: http://thepousette.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

hahaha dummer fan ska du banta för

jag ska också göra det , ska fråga våran kusse om hon kan fixa min med :D<3

2008-10-22 @ 20:21:51
URL: http://patriciahh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, nej inte vet jagXD Har inget bättre för mig just nu :P

2008-10-23 @ 15:58:31
URL: http://amandalennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0