Höstlov nu!

Ey fan vad skönt idag har jag fått höstlov sååå skönt fan!
Igår skrev jag inget, men jag hade inte tid med det tyvärr men det var ändå inget som jag gjorde ändå, jag var i skolan sen så följde Matilda med mig till stan för jag ska köpa blommor till min mama för vi ska fira henne ikväll för hon fyller år det ska bli rätt så mysigt. Hela familjen ska ut och äta ikväll så det ska bli mysigt har nyss dushat så nu sitter jag bara häär och väntar tills mitt hår torkar så jag kan platta det tihih! 
Dagen idag har vart rätt skön, jag råka komma lite försent idag vi började klockan 10 över 8 men jag kom istället vid 10 tiden haha så jag missade en del. Fick tillbaka mitt matte prov idag och ja... jag belv inte glad kan jag ju säga men jag ska få göra omprov sen nästa vecka efter lovet så det blir nog bra hoppas jag. Jag har inte så mycke planer för lovet det ända jag verkligen måste det är att träffa Patricia det är ett måste har inte sätt min lilla älskade kusin sen aa jätte länge fan! Jag måste också köpa nya skor den hära veckan helst vill jag ju ha ett par snygga stövlar fast aa jag vet inte, vi får ju se helt enkelt haha. Men nu ska jag börja platta håret sen sminka mig.
Puss på er trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

så fort du kan ..

2008-10-26 @ 00:26:44
URL: http://patriciahh.blogg.se/
Postat av: Emma

åååh! fett skönt med höstlov! :P

snart Åker ju i natt till Cypern! Längtar as mkt ;)bara några timmar :)

Hoppas du får ett bra lov också! <3

Kram

/Emma

2008-10-26 @ 09:49:26
URL: http://feemmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0