HAMMARBY TOG DOM

Jag sa ju det, Hammarby ska ta hem allt och se det gjorde dom för fan! Jag är så jävla lycklig asså hahaha.
Jag,Ida&Pamela var på matchen tillsammans innan matchen satte vi oss vid zinkensdamm och krökade lite innan liksom. Haha var så jävla nära att bli utslängd från söderstadion men som tur var så blev jag inte det haha fan vilken tuur!
Vi vann med 2-1 riktig bra match asså! Sov hemma, snart ska jag bara packa sen sticker jag till Ida. Kanske också skulle träffa Minos idag men aah vi får väl se.. Nej nu ska jag tända en cigg och ringa Ida ha det så bra så länge,
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du att de är ballt att röka eller? kan verkligen tänka mig att du gör de bara för att vara cool, lågstadiefasoner>!

2008-10-30 @ 11:44:13
Postat av: Bella

PFFT LILLA VÄNNEN, VÅGAR DU INTE ENS SKRIVA VEM DET ÄR? URSÄKTA NEJ DET GÖR JAG INTE, JAG KAN SÄGA DIG ATT JAG HAR FÖRSÖKT ATT SLUTA. SÅ NEJ JAG TYCKER INTE ATT DET ÄR COOLT. DET ÄR MIN BLOGG INTE DIN, JAG HAR INTE DEN HÄR BLOGGEN FÖR ATT JAG VILL ATT DU ELLER ALLA SKA LÄSA DEN, JAG HAR DEN MERA SOM EN DAGBOK. skaffa dig ett liv darling!

så jävla patetiskt att inte ens skriva vem du är haha orka asså.

2008-10-30 @ 11:48:51
URL: http://lsabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0