Haha lite om mig..

1. Vad heter du? Isabella Fredrika Hornesjö. 
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ebba tror jag..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Typ Jessica?
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru.
5. Vart bor du? Utanför stockholm.
6. Bott utomlands? Nej, men jag har rest mycket.
7. Flyttat antal gånger? Kanske 4-5 gånger?
8. Vart skulle du vilja bo? I U.S.A.
. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet inte än.. (?)

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
177 cm.
2. Hur mycket väger du? Nej fy för mycket!
3. Hårfärg och frisyr? Brunt lockigt hår.
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? Nästan inget om jag ska vara seriös.
6. Minst nöjd med? Hm.. mest min längd, jag vill vara kort.
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Nej
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Nej, jag ville ta percing men jag har ångrat mig.

FAVORITER
1. Filmer? Ja.. svårt att säga finns många.
2. Låtar? Jag älskar allt med Celine Dion.
3. Årstider? SOMMAREN!
4. Mat/dryck? Sushi.
5. Djur? Tre hundar.
6. Tv-program?Desperate Housewives, Idol haha!
7. Sysselsättning? Vänner, festar, myskvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0