Ha-Ha!

Namn: Isabella Hornesjö
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Vill ha en
Längd: 177 cm ?
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Nej inte jusst nu
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja!
Tänker du på självmord: Jo ibland
Tycker andra att du är attraktiv: Haha nej?
Dricker du alkohol: Ja, men inte ofta.
Använder du droger: Nej
Röker du:  Mm
Vilket shampoo använder du: Vet inte va de heter men jag köpte det hos frisören
Vilken parfym använder du: Olika
Vad är du rädd för: Mörker tror jag ..
Gillar du att tvätta: Ja eller nej gillar och gillar man måste ju

SENASTE..
Film du hyrde:
Minns inte
Film du köpte: Ingen aning
Låten du lyssnade på:   http://m-chtivo.udaff.com/mp3/Afroman%20-%20Because%20I%20Got%20High.mp3
Låten du hade på hjärnan:  Den låten som jag lyssnade på nyss
Låten du laddade ner:  Vaah?
Personen du ringde:  Mattias
Tv program du tittade på: Du blir vad du äter på tv 3
Personen du tänkte på:  Hemligt .. (han brukar läsa min blogg hmm..)

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja tyvärr
Gråtit över en flicka: Nej det vet jag inte(?)
Ljugit för någon: Flera gånger
Varit i slagsmål: Japp
Blivit arresterad: Bara engång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0