God Morgon!

Ja, igår kväll så trodde jag&Ida att det skulle bli fest på söder, men nej allt bara fuckade sig skit jobbigt asså!
Vi åkte till söder sen kunde dom inte ha festen längre för det blev knas? Sen mötte jag,Josse&Ida upp Tom och Rickard vi drack ute med dom en stund, sen kom Minos och alla dom jag snackade lite med Minos och skit. Sen träffade vi typ Tobbe och några på tåget haha inte för jag vet vilka de är men jag kom ihåg att vi var ute med dom ett tag HAHA.
Vi var hemma vid ett tiden? Men idag är det match BAJEN SKA FAN TA HEM DET NU ASSÅ HOPPAS DE!
Jag ska också städa mitt rum sen kanske jag skulle träffa Minos en liten snabbis idag, får se hur det blir med det haha.
Ha en jävligt bra morgon och hm onsdag för fan!
Pusss på er // Isabella Hornesjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0