Freeeedag!

Veckans bästa dag är ju fan fredag!! Iaf så håller jag på att fixa mig för jag ska snart gå till skolan så jag är ganska så stressad. Igår var jag med Matilda istan hon skulle köpa någon jacka, men det gjorde hon inte för hon hittade ingen som passade henne tråkigt nog. Hon köpte en skit fin sån där sak haha orkar inte skriva vad det heter haha, vi var istan i fyra timmar sen tog jag tåget till södra för jag skulle mötta upp Minos, han var också med en till kompis som hette hm kommer inte ihåg .. skitsamma jag och Minos gick hem till Minos och kollade på film det var skit kul haha tog tåget hem vid åtta. Kom hem och kollade på film med mamma sen somnade jag. Idag ska jag följa med Ida till stan för hon ska köpa världens finaste jacka! Skriver mera ikväll istället förlåt om jag skriver lite fuckat men jag måste hinna med tåget, man ha en underbar fredag så hörs vi senare!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0