Fredaaaag

Skolan har vart skit skön idag fick G min lilla sak som jag har gjort i slöjden, den kunde vart bättre liksom men nu blev det som det blev. Träffade inte Pemela idag ska träffa henne imorgon istället hihi :)
Nu snart ska jag städa mitt rum, sen ska jag åka och handla med pappi sen kommer Mattias hem till mig idag, han ska
sova här tänkte också hyra en bra film skulle jag tro hihi.
Jusste Emma har lockat mitt hår idag så gullig som hon är! ( taack gumman ) Ska börja städa lite nu men skriver imorgon eller ikväll hur det är och sånt.

Lite bilder på mig själv såklart och på saken som jag fick G på


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sara

fett fin! super fint hår och allt

2008-10-10 @ 16:23:47
Postat av: Emma

hahaha! Lungt! :) var så lite gumman !<3

2008-10-16 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0