Död lördag

Idag är det en rätt så död lördag måste jag säga. Sov över hos Mattias igår och det var riktigt mysigt faktiskt! Vi åt ute haha Mattias bjöd mig, med oss var också Hawal&Niklas trevligt trevligt! Efter middagen gick vi alla fyra tillsammans till konsum där jag&Mattias hyrde film, sen följde dom med oss en liten bit sen gick jag&Mattias hem till han och kollade på den läskiga filmen haha!
Vi somnade runt ett tiden tror jag? Sen vaknade jag upp vid fem på morgonen av att Mattias vaknde för han hade så ont i armen ( stackaren! ) Men jag lyckades somna om tihi! Vaknade upp vid 11 och då började jag städa lite hemma hos han för jag ville göra honom glad haha och det lyckades jag med ;)!
Sen runt två tiden åkte vi till frisören och nu HAR JAG FÖRLÄNGT HÅRET! jag är verkligen super nöjd asså, jag tycker de bev skit bra!
Sen åkte jag,mamma,Felicia&Ida hem till mormor och tog en fika. Sen nu så sitter jag här hemma och dööör! Inget roligt händer ikväll asså haha men jag är ändå ganska trött ..

Lite bilder från helgen HAHA.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha va gulli mattias :D

2008-10-04 @ 19:57:41
URL: http://thepousette.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha ja, jag vet sjukt söt på den bilden hihi! Han är den bästa broden någonsin :)

2008-10-04 @ 20:02:58
URL: http://lsabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0