Dagen

Dagen har var rätt så okej, den kunde vart bättre men nej det rengna fan hela jävla dan!
Hur som helst så åkta jag&Ida till kista istället Ida köpte en super fin tröja, jag köpte inget gick mest runt och kolla liksom. Sen åkte vi till kungsholmen där mötte vi upp Hugo, vi hyrde en film sen gick vi upp till han och kollade på den ( såå jävla dålig film helt sjukt! ) Kom hem  runt sju, har nyss tagigt mig en dusch ska plugga lite till prover imorgon sen ringa Mattias..
Imorgon ska vi åka och kolla på en lägenhet i enskede hoppas att allt går bra, för jag vill fan flytta härifrån nuuu!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: pamela

Haha tack gumman:)Ni är också skit söta:D

<333

2008-10-06 @ 09:12:58
URL: http://pamelaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0