Chill Fredag,

Kom till skolan, slutade som vanligt typ en helt vanlig dag kan man säga jag är sur hela tiden men ver inte varför haha. Åkte direkt till barkaby för att mötta upp Fanny&Ida, sen åkte vi till kallhäll jag som trodde att det skulle bli bråk men nejnej Fanny skulle bara snacka med den dära tjejen i typ 10 sek som tur var. Men jag tyckte det var lite onödigt att åka dit bara liksom .. sen tog jag tåget hem och Fanny och Ida skulle åka till stan, jag kände/känner mig på lite dåligt humör idag och allt så jag orkade inte följa med men jag kommer ändå få se jackan på Ida imorron.
Kvällen kommer bara vara chill jag ska vara hemma med familjen sen ska jag&pappa gå ner och hyra film efter middagen hihi myss!  Skriver mera sen.
Puss på er!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0