Torsdag morgon

Sitter här nu i köket och vväntar på bussen som ska gå 20 över 8, orkar inte komma i tid till skolan idag för jag sov inte ett skit inatt.
Idag är det ju skolan som är sen efter den så ska jag åka till stan med Mattias, jag måste köpa en present till min pappa som fyller år på måndag och jag vet exakt vad det är jag ska köpa så det kommer inte bli några problem. Sen kanske vi två stannar i stan en stund också för att fika och bara parata ut allting, ska kanske också äta middag hos Mattias ikväl men aa jag vet inte hur det blir, jag har ju liksom prov imorgon men annars så får han hjälpa med med pluggingen haha!
Det är så mycket som jag måste hinna göra nu, det är ju fan snart jul och jag måste köpa julklappar till alla. Hahah kommer bli så jävla svårt som vanligt men aja.
Nu ska jag snart springa till bussen, men ha en bra torsdag!

Såhär ser jag ut idag. HAHAHA PÖÖSS!


Kommentarer
Postat av: mattias

hoppas du mår bättre nu! finns alltid här för dej! :) älskar dej bästa vän <3

2008-11-27 @ 22:20:36
Postat av: Bella

Gubben du betyder mycket för mig, tack för att du ställer upp när det är svårt. Jag finns här för dig lika mycket Mattias. Alltid!

2008-11-28 @ 10:50:02
URL: http://lsabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0