Torsdag

Lite kort bara, hinner inte skriva så mycket.
Jag vill bara tacka alla mina vänner som alltid finns här vid min sida, ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig alla som alltid finns här, jag finns alltid här för er också!
Iaf så har jag nyss kommit hem från ett sånt där samtal i skolan, och jag själv trodde det skulle gå åt skogen men nej tydligen är jag mycket bättre än vad jag själv tror haha! Nej men det var skit kul att sitta och snacka om hur trevlig och social jag är osv.. Min föräldrar är nu då stolta över mig hoppas jag på fan hihi, efter som jag är så duktig hahaa!
Dagen har vart helt okej tycker jag, imorgon ska jag träffa Ida och vi kanske skulle träffa Maxi eller vafan han nu heter haha, men den här helgen som kommer så ska jag ta det jävligt lungt.
Jusste sen på lördag ska vi också kolla på lägenhet i årstaberg mamma har kollat runt lite på skit fina lägenheter där, runt vid årstadal har vi också kollat mycket på. Haha så vi är inne på att flytta till årsta vid våren eller sommaren så kommer vi inte bo kvar här längere, och det känns jävligt skönt att veta det haha!
Nej nu är middagen snart klar, sen ska jag kolla lite på tv och bara chilla men jag nås på mobilen om det är något.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: kusin patricia

DE E JU BARA 25 MINUTER FRÅN HANINGE :D va kuuuuuuuuul

2008-11-07 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0