Tiiisdag

Idag när jag var på väg till tåget träffade jag Malin på tåget, vi satt och väntade som vanligt på att tåget skulle gå i den tiden som det skulle liksom ( vanlig tid ) men nej nej. Tåget var inställt och skulle inte gå på hela morgonen typ, så jag fick medela min skola att jag skulle komma försent. Sen så ringde jag pappa men han kunde tyvärr inte göra något utan han sa att vi skulle ta buss, men det orkade inte jag och Malin så vi fick ringa runt lite efter någon som kunde skjutsa oss till skolan, och det kunde Malins mamma som då var ledig. Jag kom typ en timme försent men det gör inte så mycket ..
Slutade vid 3 tiden idag, har två prov imorgon som jag måste plugga på idag. Jusste har också fått lägenhet i Stureby så jag ska flytta den 1 juli, najs najs. Nu måste jag äta middag med familjen. 

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0