Söndag

Ifredags var jag hemma från skolan för jag mådde inte så bra liksom, Mattias kom hem till mig och vi bara chillade sen så gick vi förbi min syster Angelica också en stund. Efter ett tag typ vid 4 tiden åkte jag hem  till Ida, jag och Ida myste bara hela kvällen åt lite godis kollade på film och sen sov. På lördagen åkte vi till jakan för vi behövde nytt smink och det köpte vi, sen så åkte för Idas klass skulle stå och sälja bröd för deras klassresa. Och nej det var inte kul att stå där, vi skulle ha vart där 1-3 men vi fick gå tidigare för brödet höll på att slut HAHAHA ( roooligt att veta ellerhur? ;) )
Sen åkte vi hem till miiiiiig och chillade och kollade på film och åt mycket bullar för mamma hade bakat hahaha.
Idag grattade vi min pappa för vi hinner inte gratta han imorgon eftersom han går upp klockan 5 typ så vi gjorde det idag istället, han blev jätte glad för sin Replay parfym som han fick utav mig tihi!!
Nu ska jag sluta skriva och vara lite social med Ida för fan, vi ska åka in till stan idag och fika och mysa lite, måste också köpa prisent till Angelica som fyller år om 12 dagar!
Pusss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0