Skön dag

HAHA paus? Aaah tjena det höll ju verkligen länge asså.

Idag kom jag till skolan klockan 9 alltså lite försenad, det var en skit skön dag idag jag lämnade in min engelska kommer nog få G i den skulle jag tro. Sen så hade vi gympa och jag var med haha, vi spelade något boll spel typ (?) Efter det så fick vi sluta, jag slutade vid 2 ungefär. Tog tåget till jakan och åkte till Idas skola för jag skulle hämnta pengar som vi måste ha ihelgen, gick också förbi Frida en snabbis sen så tog jag bussen tillbaka till stationen där jag väntade på tåget i typ 30 min kanske om inte mer haha? Träffade cokså Sandra på vägen hem, så ensam var man ju inte som tur var.
Imorgon är jag ledig, fredagen ser ganska så lungn ut. Hoppas på att få träffa Ida imorgon också och umgås lite med henne iaf. Jusst nu väntar jag på mamma som ska komma hem med middagen ( kinamat ). Sendan ska jag ut och mötta upp storasyster Angelica. Ha en riktigt bra kväll allihopa!
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0