Sista lediga dagen

Nu 'är det söndag och det är den värsta dagen i veckan jag vet, för nu är lovet slut och man ska upp tidigt imorgon och gå till skolan och massa plugg och skit, fy fan vad jobbigt säger jag bara asså!
Iaf så nu håller jag och Ida på att fixa oss vi ska träffa Pamela i stan idag, hon ska köpa biljetter till Bajen på måndag för hon ska gå med oss, najs najs! Ikväll så ska jag och Ida och våra familjer till Mormor och äta middag ( jag&Ida är ju kusiner ni vet ) Så det ska bli rätt mysigt ett bra slut på det underbara lovet, det känns bara som om det bara har vart helg men nej en hel vecka liksom, det har gått så jävla fucking fort tycker jag!
Nej nu ska jag börja sminka mig lite, hörs lite senare fan
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0