Min tisdag

Ja man kan ju säga att dagen har vart ganska så bra, som en helt vanlig skoldag. Fick sluta tre idag så jävla sent imorgon kanske jag ska gå till halv fyra men vi får se hur det blir med det. Ska också plugga nu snart för jag har prov på fredag och imorgon har jag också prov i matte som jag inte har pluggat på så bra.. men men.
Skulle köpt presenter idag för snart är det jul och pappa fyller år på söndag, men det blev inte så ska kanske göra det på torsdag istället för då slutar jag ju tidigare och då kanske Mattias skulle följa med mig.
Ja .. jag har inte så mycket mer att tillägga, ska äta lite sen måste jag plugga. Ha en trevlig dag!

Såhär såg min tisdag ut.

Hahahaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin

2008-11-25 @ 20:59:22
Postat av: Anonym

fin du va stumpaaaaan

2008-11-26 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0