Min söndag

Nu är det söndag, fy fan asså hatar söndagar imorgon är det skola och jag har lovat mig själv att den här veckan ska jag plugga plugga plugga! Jag har värsta oturen för jag nu är jag lite förkyld, men ändå så tänker jag inte ge upp för det. Jag måste fan blir bättre i skolan nu asså, jag ger inte upp haha!
Iaf så grattade jag pappa på farsdag idag och sen har jag städat och fixat klart mitt rum, sen ungefär vid tre tiden åkte jag till Minos. Vi bara chillade och myste lite hemma hos han, sen runt fem åkte jag hem och åt middag med familjen.
Känner mig ganska trött och har vart det hela den hära dagen, kanske för att jag håller på att bli sjuk men jag hoppas fan inte det.
Nu ska jag bara chilla, kolla lite på tv med mamma. Men vi hörs sen!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0