Min lördag

Ja hey bloggen!

Har laddat upp lite musik också i bloggen haha vet inte varför, men det är några av mina älsklingar som jag vill ha med här. Men iaf så igår så sov Ida över hos mig vi åkte och träffade Maxi på kvällen sen åkte vi hem till mig och åt middag med min familj här hemma runt åtta tiden kanske? Sen kollade vi också på idol lite och då såg jag min älskling Kevin! haha jag har ju bara fått lyssnat på han på you tube men nu så när jag ändå var hemma fick jag min tid till att kolla på han, han är så jävla bäst som jag fick så skulle jag gifta mig med han utan tvekan! Haaha nää nu överdrev jag lite..
Men jag och Ida vi somnade rätt så tidigt igår kväll man var ju ganska trött eftersom det var fredag och sånt, sen idag så har vi kollat runt lite på lägenheter och vi kollade i årstadal som jag skulle göra allt för att flytta dit, det är helt nybyggda lägenheter där. Sen kollade vi också på stureby ( gröna linjen ) det var också rätt så fint där och jävligt nära tunnelbanan men ändå årstadal vill jag flytta till! Om vi inte får årstadal så flyttar vi till Stureby början av våren eller vid slutet av våren vet inte riktigt hur det där blir (?) Efter vi hade åkt runt och kollat så åt vi också på en restaurang, det var skit mysigt!
Vad som nu händer ikväll har jag inga planer för, ska bara vara hemma och chilla med familjen skulle vart med Mattias ikväll och festat i vällingby men nej jag pallar inte dricka fan, måste lungna ner mig ett tag tycker jag. Nu ska jag mysa lite i soffan med lilla syster och kolla på film som jag nu har lovat henne haha mysss!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0