Kusiner !

Jag älskar er båda, vi har samma blod. Ni betyder väldigt mycket för mig ska ni veta, jag finns alltid och kommer alltid finnas här för er vad ni än gör!
Ni kan alltid komma till mig om det är nått för jag älskar er så jävla mycket, kommer aldrig släppa taget om er och det går inte heller som tur är, eftersom vi är kusin och står varandra så nära älsklingar. Jag gör allt för er, ni betyder så mycket tack så mycket för att ni står ut med mig jag förstår inte hur ni orkar ibland. Jag vill tacka er för att ni alltid finns här för mig och ställer upp om det är något, så som ni finns här för mig så finns jag här för er.
Ni är verkligen dom bästa kusinerna man kan ha, jag är så jävla glad för att jag har er asså. Vi har typ gjort allt tillsammans eller aah mest jag och Ida, men Patricia du finns också här i mitt hjärta och kommer aldrig att försvinna aldrig älskling. Nej men förlåt men jag var bara tvungen att skriva tack tack liksom, för ni två betyder jävligt mycket för mig. Tack för att ni finns,
Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0