Kusin,

Du betyder verkligen allt för mig, det är du som är min andra halva. Jag vill inte tänka mig ett liv utan dig, för det finns inte. Utan dig i mitt liv så finns det ingen mening med livet. Vi har gjort så mycket sjuka saker tillsammans, haha ibland känns det nästan som att vi är systrar fast vi bara är kusiner, och det finns saker som nu är jobbiga men man ska aldrig sluta kämpa. Det kommer vara du&jag mot världen tillsammans klarar vi allt, som vi alltid har gjort. Tänk alla minnen som vi delar tillsammans, alla sjuka fester och resan till turkiet och norrland Borgholm och ja alla våra minnen som vi nu har ihop. Jag skulle aldrig klara mig utan dig vid min sida seriöst, för det är dig jag lever för. Jag kommer aldrig att släppa taget om mig gumman för du 'är mitt allt.
Alltid när jag är ledsen eller har det jobbigt eller nått sånt så finns du alltid där för  mig och lyssnar, och jag finns här för dig lika mycket som du finns här för mig. Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig, du har hjälpt mig med så mycket skit och jag vill verkligen tacka dig för det älskling. För utan dig så finns inte jag, hoppar du så hoppar jag. Jag älskar dig mest av allt på jorden Ida Mannestål Pousette min älskade finaste bästa vän/Kusin. Går aldrig utan dig Ida!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0