Helloo!

Igår var jag med min bästa vän Mattias, vi gick lite runt istan och jag köpte en prisent till min pappa som då fyller år på måndag. Sen tog vi en fika på espresso house och det var mysigt.
Sen åkte vi hem till Mattias och så hjälpte han mig med min engelska läxa haha ( taaack vännen! )
När jag åkte hem så bröt jag ihop och var jätte ledsen ( vill inte säga. Bara en jobbig grejj ´) så när jag kom hem vid 10 tiden så såg mamma att det var något fel, och hon bryde sig väldigt mycket. Jag ångrar att jag har sakt att jag har hatat henne men innerst inne så älskar jag ju henne såklart. Jag berättade vad som hade hänt och hon förstod att jag var ledsen, så jag fick sova brevid henne inatt haha låter kanska lite töntigt men jag bryr mig inte fan. Jag är hemma idag också för jag orkar inte gå till skolan idag.
Har nyss duschat sitter här och väntar på Mattias som då ska hem till mig idag snart, han är redan påväg han slutar ju så tidigt idag ( klockan 10 typ ) så han kommer snart iaf, så man slipper vara ensam.
Senare idag ska jag träffa Ida också, saknar henne sjukt mycket. Nu ska jag börja fixa mig lite, Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, är du en fjortis?:)

2008-11-28 @ 15:12:34
Postat av: Ida

haha - Hej, är du patetisk?:)

2008-11-28 @ 15:59:46
URL: http://thepousette.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du ??

2008-11-29 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0