Heey bloggen!

Idag så har det var en jävla fucking äcklig dag, skit fult väder och allt allt allt .. känner mig inte på topp humör idag fan.
Jag känner mig typ fett sjuk och inte alls bra så jag tror att jag kommer vara hemma imorgon och plugga, kunde fan inte sova något inatt heller så det var inte det bästa kan jag ju säga.
Btw idag så har jag iaf vart i skolan och så såg jag Matildas nya hår haha har inte träffat henne på fett länge så det var kul, hon passar så jävla bra i det håret som hon har nu ( brunt ) tycker jag. Hon åker ju fan också till egypten i natt och kommer vara borta i 10 dagar, kommer sakna henne så mycket!
Idag så stannade jag kvar i skolan en timme extra haha inte för jag pluggade utan jag satt och snackade massa skit med Jessica, och så hoppade jag på tåget hem som Mattias satt på. Jag var nyss med Mattias men han åkte nyss hem, vi har bara snackat lite skit också och bråkade lite om lite som saker men skitsamma det är ju sånt som händer.
Nu ska jag iaf dricka lite te och kolla på tv med mamma&lillesyter. Hörs imorgon,

puss på er!!

Så såg min måndag ut haha.

Kommentarer
Postat av: Krojsan

tycker också att det var en äcklig dag igår

2008-11-11 @ 10:23:53
URL: http://fintflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0