HA-HA

  • Vem ringde dig senast? Ida tror jag.
  • Vem kysste dig senast? Han vet själv vem han är
  • Vem kramade dig senast? Lilla systern
  • Vad står det i ditt 14onde sms och vem var det från? Jag raderar alltid min inkorg
  • Vad får folk för första intryck av dig? Sprallig & Galen skulle jag tro?
  • Har du slagit någon riktigt hårt? Ja ..
  • Vad använder du för parfym? Det är olika
  • Vad för slags killar faller du oftast för? Killar med bruna ögon
  • Vad ska du göra nu? Ta bort sminket och ladda ner musik
  • Är du social? Självklart att jag är!
  • Brukar du ha lätt att släppa in folk i livet? Nja.. det beror på, jag har svårt att lita på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0