Ett litet problem ..

Har tänkt lite.. jag vill liksom göra en ändrig med mig, typ färga håret mörkare eller slinga det? Om det ska bli slingor så ska dom såklart vara blonda, men jag vet inte är rätt trött på blont hår. Jag trivs mest i brunt men liksom aa jag vet inte hur jag ska göra? Jag vill klippa mig också men inte korthårig utan göra en liten ändring liksom men jag vet inte hur jag ska göra? Tänk om jag tar slingor och sen ångrar jag mig? Jag tycker mitt hår ser ganska tråkigt ut .. jag är ju skit glad för att jag har löshår haha annars hade jag nog .. aa jag vet inte, men jag hade nog inte vart så nöjd liksom men men.
Nej jag vet inte vad jag ska göra det är svårt att bestäma sig, slingor eller mörkare hår? Jag tror nog att jag ska färga håret mörkare nu och sen till våren/sommaren så slingar jag det? Hahaha jag vet inte, jag har så tråkigt hemma så det är därför jag skriver det så här haha jusst nu skriver jag ut mina tankar haha.

Idag har jag chillat igen, jag vaknade vid 10 och gick upp sen läste jag en bok haha otroligt asså men när jag började läsa den så kunde jag inte sluta. Sen har jag kollat på film med Felicia som också är hemma, det är skönt och lite roligare med sällskap.
Nej nu ska jag logga in på facebook orkante skriva något mer, men ha det bra!
Puss på er!

Familjen Hornesjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0