En vild torsdag!

Idag har det vart en ganska så viiiild dag haha, jag var i skolan och lämnade in engelskan till min lärare Maria och jag är stolt över mig själv att jag klarade allt som jag skulle. Slutade vid tio över två typ sen tog jag tåget till TC för jag skulle åka till Mattias skola idag, haha han slutade halv fem men jag fick sitta vid datan på s:t eriks gymnasium lite pinsamt kanske men det funka. Sen kom Mattias tillbaka och vi åkte hem till han, haha vi drygade oss fett mycket på tunnelbanan hahaha vi är så jävla efterblivna tillsammans HAHA! Åt också middag där, sen hämntade min syster Angelica och hennes kompis Malin mig hos Mattias, Malin fick sitt körkort idag så dom hämtade upp mig och åkte hem ( Taaack älsklingar! )
Ikväll ska jag också få en present av dom haha vet inte varför, men gulligt är det ju som fan! Ska snart tvätta bort sminket och ringa Mattias.
Imorgon har jag fett sköööön dag för då slutar jag vid 11 åååh skönt, ska hem till Ida direkt efter för nu har ju hon blivit frisk. Har fan inte träffat kussen på en vecka så det är är på tiden! Ha en trevlig torsdag kväll.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0