Cp dag

Idag har dagen inte vart något bra, jag har inte mått så jävla bra idag men iaf. Lektionerna idag gick ovanligt bra faktiskt men ändå så mår jag inte så 100 om man säger så ..
Jag slutade också rätt så sent idag ( 14:40 ) Efter skolan hade jag inget att göra så jag mötte upp Mattias vid karlberg vid halv fyra, vi käkade lite där sen så åkte vi hem till han och kollade på en skit rolig film haha ( American pie 2 ).
Sen så var Mattias så snäll att han skjutsade han mig ända hem haha så snällt, det är ju så jävla kallt nu så jag pallade inte ta tåg och buss hem asså, åker fan hellre i en varm skön bil.
Ikväll händer det dock inte så mycket, bara chilla kanske så ska jag ringa Ida får se.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0