torsdag

Idag vaknade jag av att Ida ringde mig klockan sju typ?.. Snackade en stund med henne sen somnade jag om och vaknade upp klockan tio typ, då jag vaknade av att Sarah ringde och undrade vart jag var eftersom jag inte var i skolan idag. Sen gick jag upp och sa till mamma att jag är hemma idag, mamma sa att vi två skulle gå på bio på onsdag vi ska se en film som heter " Step up 2 the streets" den verkade vara väldigt bra så  nu jag har något att längta till haha!
Lite senare idag ska jag åka och klippa mig för det behöver jag verkligen! Jag vill också slinga håret lite så att det inte är lika blont, för jag orkar inte ha det såhär längre asså. Ska möta upp Sarah vid kungsängen idag klockan tre sen ska hon följa med mig när jag kilpper mig idag, hoppas att det blir fint tihi (a)! Ha en trevlig dag Pusss! // Isabella Hornesjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0