tisdag

Helgen har vart ganska bra asså, förutom att jag låg i min säng i söndags med kanske 40 graders feber? ( fy fan vad jobbigt det var!)
I fredags var jag,Sarah&Matilda på fest och den var ju rätt roligt haha! Lärde känna massa gulliga folk där :)!
På lördagen åkte jag,sarah&Matilda hem på morgonen sen när vi sitter på tåget så säger Matilda att hon har glömnt sin klänning hos Ingrid, så Tom är så söt och åker och lämnar den till oss vid slussen från aspudden haha! Sen fick vi springa och ta tåget hem igen.
På lördags kvällen var jag med Sarah och vi åt på resturang (riktigt mysigt!) Sen när vi kom hem till mig så kollade vi på schlager och Perrelli kom på 18:e plats tror jag? Skitsamma jag hatar henne ändå haha!
På sönadgen var det mors dag och den måste ju firas lite, så jag gick upp vid 10 för att säga grattis till min mamma. Sen gick jag in till mitt rum för att jag skulle somna om men nej det gick inte, för att i mitt rum var det 36+ jag dog asså jag dog! Jag kände mig helt slut i hela kroppen och det gjorde Sarah också som låg där inne helt varm. Jag kände mig så jävla ofräsch när jag låg där inne och inte kunde andas för att solen låg så mycket på mitt rum. Och senare på dagen låg jag bara i min lillesysters säng och sov typ hela dagen bara för att jag mådde så jävla dåligt! ( Förlåt Sarah ) Igår var jag hemma från skolan för jag inte kunde sova något på hela fucking natten men det är ändå ganska skönt att få vara hemma och vila lite.. Jusste imorgon ska jag slinga håret allihopa!! Sen på kvällen ska jag och mamma på bio fett mysigt!  ha en bra dag// Isabella Hornesjö

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon! Hoppas du får en bra Tisdag :)
Kramar!

2008-05-27 @ 09:11:30
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Anonym

hoppas ditt hår bli fint Bella

2008-05-27 @ 11:09:42
Postat av: Bella/hunky

hihi tack, det hoppas jag med..

2008-05-27 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0