Sjuk dag!

Idag vaknade jag vid sex tiden, jag skulle duscha sen göra mig klar för skolan. Men nej nej jag orkade verkligen inte idag.. Så jag duschade en snabbis sen gick jag och sov igen i min sköna säng hihi! Vaknade av ett sms som då min syster skrev att jag skulle hämnta hennes klänning inne i stan hos mammas jobb, jag ville vara snäll mot henne så jag gick upp och sminkade mig lite sen tog jag tåget in till stan jobbigt men är man snäll så är man :) Efter jag hade vart hos mamma hade jag 100 kr på mig och jag var så sugen på att köpa en latte, så jag sprang in på det förta och bästa café jag såg för att köpa mig en latte. Tog tåget hem igen för att jag kände mig lite dålig idag liksom orkade inte gå runt i stan och känna mig som ett vider haha! Tack så mycket Sarah för att du pratade med mig hela dagen idag <3! Imorgon ska jag klippa mig efter skolan och kanske slinga håret?! På fredag ska jag nog sova över hos Sarah tror jag, för det var så länge sen vi var med varandra. Ha en trevlig kväll Puss! // Isabella Hornesjö.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Allt för dig sötnos! Haha :)

2008-05-21 @ 20:17:04
Postat av: Bella

älskar dig gumman! :)

2008-05-21 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0