onsdag

Idag vaknade jag klockan sex men jag var så jävla trött för att jag somnade klockan tre i natt, för jag låg och tänkte på en massa skit som har hänt som jag inte nu vill skriva om direkt.. Jag duschade en snabbis på morgonen sen började jag sminka mig jag orkade inte gå till skolan idag för att jag var så jävla trött så jag gick till Sarah istället, hon fick se min nya fina jacka och väska + klänning som jag fick igår av mamma hihi!
Efter ett tag gick vi ner till lillsjön för att sola och chilla lite liksom eftersom det har vart ett underbart väder ute idag! Sen vid två tiden skulle jag slinga håret hos frisören och det blev lyckat haha!
Sen tog jag tåget till centralen för jag skulle möta upp mamma för att hon hade ju lovat mig bio och att hon skulle bjuda mig på resturang ikväll..
Bio var skit bra asså verkligen jag älskade den så mycket vill bara se om den igen asså!
Efter det så kollade vi lite på kläder jag och mamms men sen efter ett tag åkte vi hem.
Det har vart en trevlig dag idag, imorgon ska jag nog gå till skolan för jag saknar ju nästan alla där ju! Aja vi får se imorgon..



Pusss&Kyss ha en trevlig kväll! // Isabella Hornesjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0