Onsdag den 7

Idag vaknade jag kvart över sex men jag skulle vakna halv sex idag för att inte springa till bussen. I natt väkte min "kära" syster mig halv två hahaha inte för att jag kommer ihåg varför men aja?
Dagen har vart ganska bra, förutom att jag inte kan gå på matchen idag mellan Djurgården och Hammarby men men.. Jag,Sarah och Matilda ska kolla på matchen på tv hemma hos mig istället haha! Jag gör inte så mycket mer nu än att sitta och vänta på dom här hemma. Ska nog ta en snabb dusch innan Sarah och Matilda kommer hade jag tänkt. Måsta också säga att jag har börjat lyssnat mer på RMK alltså Rickard med K, han är ju så super mysig asså och gör så härliga låtar haha han är min favorit! ;)
Ha en trevlig dag, puss på er. Hammarby kommer ta hem allt idag, ellerhur? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0