Lördag!

Hej bloggen, haha idag vaknade jag vid 10, jag gick upp och tog det lugnt en stund sedan ringde jag Ida vid 11 som vaknade. Vi snackade ett tag och bestämmde oss sedan för att åka till stan/skanstull. Jag tog tåget och Ida hoppade sedan på, sedan åkte vi till centralen och tog tunnelbanan därifrån till skanstull, när vi var där så köpte Ida en klocka, en vit typ skitfin! Sen så gick vi och kollade i affärer och jag köpte lite saker.. Sedan åkte vi till östermalmstorg för att fika på espresso house men då kom Ida på att hon råkat glömma hennes påse med hennes plånbok i så vi drog snabbt tillbaka till skanstull och då hade en snäll människa lämnat in Idas påse till kassan, skitbra! Sedan orkade vi inte åka tillbaka till östermalm så vi fikade i skanstull på espresso house, där var det en tjej med en sjukt ful röv, men byxorna jätte högt upp och så skärde de in i hennes röv så Ida var tvungen att fota! Haha helt sjukt. Sedan satt vi där ett ganska långt tag och bara kollade på folk och pratade. Sedan åkte vi tillbaka till "city" där vi kollade i några affärer, sedan köpte vi en glass och satt och snackade (om sex) haha helt sjukt. Sedan sitter det två tjejer och en kille står och pratar, sedan kommer tjejen fram till mig och frågar om jag är singel, jag trodde först hon var lebb men det visade sig att hennes killkompis tyckte att jag var jättesöt, jag hälsade på honom, och sedan fick jag hans nummer, men jag tror inte att han är något för mig, haha! Sedan tog jag tåget hem med Ida som hoppade av i Barkarby och nu är jag hemma igen! Några bilder från idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0