Heeey!

Idag har jag varit ganska så seegg! Jag somnade vid två tiden igår kväll och vaknade halv sex jag förstår liksom inte hur jag orkade gå till skolan idag men men, man måste ju plugga -.-  Efter skolan åkte jag en snabbis till jakan för att gå och prata lite om de som har hänt.. Efter samtalet tog jag tåget till barkaby för att träffa Ida sen skulle vi åkte till stan för att shoppa och fika lite, vi kom in till stan kanske vid 4 tiden? Och eftersom jag då är så hungrig alltid så ville jag ju fika direkt när vi kom dit HAHA! ( Kommer aldrig kunna banta nu asso! :$)  Efter fikat så gick jag och Ida runt lite och kollade på kläder, jag orkade inte köpa något idag för jag var så jävla seg haha! Jag vill bara säga förlåt Ida älskling för att jag var så jävla skrattig idag men det var bara för att jag inte hade sovit så mycket..
Jag kan försöka skriva lite mera imorgon om jag nu orkar och har tid?

God natt älsklingar! // Isabella Hornesjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0