Haha!

Idag har dagen vart skit bra HAHA det är ju fan fredag ;)! Jag var i skolan och gjorde matte prov och jag fick typ VG på det kanske om jag har tur.. Efter skolan vid ett tiden kanske skulle jag få åka med Kazin till tibble men nej han skulle gå och göra omprov och då skulle jag stå och vänta på han i en halv timma! Hahaha så nej aldrig då går jag hellre till Sarah liksom ;P Nu sitter jag hemma hos Sarah och hon packar för hon ska ut och resa ihelgen medans jag ska vara hemma och vara med Ida och Matilda.. Jag kommer fan sakna henne så sjukt mycket!
Snart ska jag till Idas land, där ska vi ligga och sooola hela dagen! Imorgon kanske vi ska dra på fest?! Helgen kommer väl bli bra tror jag? För mig får helgen vara skit jag orkar inte bry mig för snart går jag ändå ut skolan MINDERE ÄN EN VECKA KVAR NU! FAAAAN VAD SKÖÖÖNT MED SOMMARLOV ASSÅ! Så det kan man säga att det är helg 24/7 hihi. Puss ha en trevlig helg på er sötnosar! // Isabella Hornesjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0