Fredag den 3

Hej!

Idag har jag och Ida sovit hela dagen typ? Hahaha men vi har inte gjort så mycket idag. Min kusin fyllde år så vi åkte hem till henne lite snabbt vid 7 tiden kanske? När vi kom hem sen så kollade jag en liten stund på tv sen gick vi ut för att köpa lite godis haha! (Det är ju fan fredag ju!) HAAHAHAHAHA imorgon så sticker vi till Härjarö och kommer hem på söndag klockan ett eller två? Då ska jag åka till spånga och ta en fika med min bästa vän Mattias det var jätte länge sen jag träffa han! Sen blir det Bajen matchen med Matilda FAN VAD JAG LÄNGTAR ASSÅ! Ska prata lite med Hugo horan i telefonen innan jag somnar haha. Natti natti sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0