Det går inte att beskriva hur mycket du betyder.

Gumman du&jag har gjort så jävla roliga saker ihop både dåliga och skit bra saker tillsammans! Jag svär jag kan inte leva utan dig syster du betyder mest för mig, jag kommer aldrig lämna dig baby för det är du som är min syrra genom allt! Okej vi kan bråka men det är så systrar gör liksom det ska vara så hahaha! Men jag älskar dig så otroligt mycket, du kommer aldrig förstå det sötnos! Jag finns alltid här vid din sida älskling, jag vet att jag har vart jätte dum mot dig förut och jag ber FÖRLÅT gumman! Men hur det än så kan jag alltid snacka med dig om allt asså.. Du vet allt om mig sötis hur ska jag förklara? Du hjälper mig alltid när jag har fått problem och alltid finns där och lyssnar på det jag vill säga. Alla våra underbara minnen tillsammans kommer jag aldrig aldrig ALDRIG glömma komihåg det älskling! Jag kan seriöst inte leva utan dig gumman, du är min syster och så ska det alltid vara ellerhur? Snälla snälla gumman lämna mig aldrig för jag kan inte leva utan dig även om jag kan ha svårt för att vissa det ibland så betyder du mycket mer än vad du tror! För det ska alltid vara Bella&Sarah livet ut.

Kommentarer
Postat av: sarah

nåå sötnos! jag älskar dig isabella!

2008-05-27 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0