19 maj 2008

Tja fan!
Jag har inte skrivit så mycket sen den 7 hahaa! men ibland bara orkar jag verkligen inte skriva i bloggen hela hela tiden.. Det har hänt massor av saker sen jag slutade skriva (kommer inte ändå inte skriva vad som jag har hänt eller så, för det är ganska privat)
Idag blev jag,Matilda&Becka blåsta av Jessica av att det skulle vara NRJ ikväll så liksom vi åkte dit för att bara ha något att göra, men det belv inget asså! Vi träffade en ass packad gammal gubbe vid kungsträgården han trodde seriöst att han kunde sjunga HAHAHA! Vi träffade också lite folk där såklart, det var typ tre grabbar som också ville komma och lyssna POHAHA!! Sen orkade vi inte vara kvar i stan så vi åkte hem (vad ska vi annars göra liksom?)
Har shoppat lite kläder ihelgen för det börjar ju fan bli sommar snart asså bara två veckor i skolan sen gåååår vi ut och får sooooommmarllllovv! Haha ;)

Ha en trevlig dag sötnosar! // Isabella Hornesjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0