21 Mars

Helluu alla glada! Idag så gick jag och Ida upp vid kanske halv 11? Vi gick iallafall upp och åt frukost och sedan så gick vi en lång promenad, så var vi hemma runt 12. När vi väl var hemma så började vi städa mitt rum som såg ut som ett bombnedslag?! Så nu är det städat och jättefint! Men sedan så kom Idas mamma och Gunnar och hämtade oss så jag tog med mig min packning som jag ska ha till Norrland, sedan så tar vi alla skidor och skit imorrn hos mormor haha! Men det kommer bli så jävla jobbigt i Norrland vi kommer inte ha något internet :S! Så jag kommer inte kunna skriva i min älskade blogg, fan också! Men imorron så ska vi alla till mormor och fira påsk som vi alltid brukar göra haha.. Jag och Ida fick ett varsitt påskägg av Gunnar idag också, och imorgon sp komemr jag få skit mycket godis, så vi kommer ha typ flera kilo godis när vi åker upp till Norrland som kommer ta typ 7 timmar?! Men aja vi har laddat ner massa filmer och sånt så vi kommer kolla på filmer i bilen medans :D Men nu ska vi dra ut snart, skriver mera imorgon pusspusspå er alla därute, och jusste det är Ida som har gjort min nya blogg design visst är den COOL? JAG VET :D haha pusshej! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0