19 Mars

Hej alla!
Idag har det nog var den värsta dagen i mitt liv tror jag.. Jag gick upp och kollade på mobilen som vanligt ifall jag hade fått något sms och det hade jag av Minos han skrev att hans plan skulle åka snart och att han saknade mig sjukt mycket.. Fan här sitter jag i kalla sverige fuuuck! Jag skulle villja vara i greklad med han hihihi (saknaden är stor har bara tänkt på han hela dagen idag) När jag kom hem från skolan ringde Ida hon var så jävla ledsen för att hennes gulliga söta fågel hade dött idag när hon var hemma (R.I.P Pippi )   Sen vid 4-5 tiden somnade jag en liten stund. Jag gick upp efter en timma eller två och åt lite middag med familjen. Senare låg jag och lyssnade på min mp3 en stund, sen har jag bara snackat med Ida i telefånen. Ska gå och lägga mig nu ha det så bra! Puss natti natti <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0