17 Mars

Hejsan alla klockan är 6 på morgonen och här sitter jag och skriver min UNDERBAR blogg som jag vet att ALLA läser hahaha! (eller inte) Men ändå kan jag inte sluta skriva om mina dagar i livet..
Jag vaknade för en halv timme sen, har ätit lite fruksot ska börja sminka mig för idag är det fucking måndag åååh jag hatar måndagar! Men jag är lycklig för på torsdag är det sista dagen haha! Idag ska jag åka till Minos efter skoan och mysa, jag har saknat han så mycket. Men han kommer åka till grekland på onsadg tråkigt men sant därför måste jag ju komma till han och typ säga hejdå och lalala..Jag bloggar senare så får ni se hur Bellas dag blir och hur den slutar hihi. God morgon på er sötnosar ha det så jävla bra fan! PUUUUUUUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0