16 Mars

Hejsan!
Jag vill bara gratta Lisa&Andreas det är nu nio månader idag grattis bebisar!  Jaja, idag så har det vart ganska lungt. Jag vaknade upp klockan 11 idag (inte så sent) somande vid 2 tiden kanske? Idag har jag och Ida sökt jobb men det gick inte som vi hade tänkt oss vi skulle skiva CV med det tänkte inte vi på haha! Så det får bli efter posklovet :) Senare på kvällen åt jag och min familj ute jag tog pasta med räckor i (mummsis!)Det var riktigt trevligt! Efter pastan tog jag också lite galss (alla vet ju att jag är tjock dåra) Nej men det var super gott hihihi. Nu sitter jag här ska gå och fixa mig innan jag somnar. Imorgon har jag inte så mycket att göra, jag tar dagen som den kommer haha! Puss god natt mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0