15 mars

Hej igen, igår gjorde jag inte så mycket, var hemma på dagen, hade inte sovit så bra. Men iallafall senare på kvällen så tog jag det mest lugnt, drack inte så mycket liksom. Men ikväll blir det kanske fest, det är inte bestämt vart än, men någonstans blir det iallafall :) Jag tror det blir jag, Ida, Matilda och kanske Fanny? Det kommer iallafall bli grymt kul! (hoppas jag) Haha! men jag ska duscha nu och fixa mig så ska jag och Ida ta tåget till jakan och köpa lite saker bara snabbt, och sen hem till henne för att sedan fixa inför kvällen och allt såntdär och sedan fixa oss, sen blir det fest! :) Men jag skriver antagligen imorgon, pusspuss älskar er! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0