13 Mars

Tjena!
Idag har hela dagen bara vart skit. Jag gick upp klockan halv 6 åt lite frukost med pappa&Felicia sedan åkte jag med bussen till skolan. På vägen träffade jag Malin som var jätte förkyld men hon gick till skolan iaf (starkt av henne tycker jag) När jag kom till skolan var nästan alla sjuka hahaha! Jag hade matte men jag bara satt där och fattade inget? Sen vid 12 tiden gick jag hem till Sarah där tog vi en liten "fika" sen åkte jag förbi Ida. Jag skulle ju träffat Minos idag men det blev inte så (FUUUUCK)  Jag och Sarah gick runt lite i jakan och kollade på skor och köpte lite bullar (mummms muums!)  Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och har jätte ont i huvet och allt!
FAN VILKEN JÄVLA ÄCKLIG DAG DET HAR VART IDAG! Hoppas ni har haft en bättre dag era gullungar :)
Ska äta lite sen ska jag väll ringa Ida och kolla hur hon mår och sånt ;) Puss&kram <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag skulle ju träffat Minos idag men det blev inte så (FUUUUCK)" Naw, synd gumman, du är så söt!

2008-03-13 @ 20:28:30
Postat av: Bella

Hihi, jag är fan galen i Minos :$

2008-03-13 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0