12 Mars/Kväll

Tjoo bror!
Idag har jag sovit och städat mitt rum, jag är ganska nöjd över det jag har gjort idag haha! Förutom att det har vart lite familje bråk idag men vafan skitsamma haha!
Så här ser min dag ut imorgon: Jag ska gå upp klockan halv 6, för jag ska hinna med tåget till skolan som går 20 i 8. Jag slutar skolan vid 2, sedan åker jag buss/går från skolan till stationen där ska jag köpa lite saker. Sen tar jag tåget in till söder där jag ska träffa Minos (min lilla sötnos) Kommer hem vid 9 eller 10 tiden? HAHAHAHAHA så ser min dag ut i morgon hahaha låter det roligt eller? ;) Pusss och god natt sötnosar <3333

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, godnatt halv 8? HAHA lillaponkenrå :]

2008-03-12 @ 19:36:05
Postat av: Bella

Hahahaa, bara för att jag inte ska skriva mera idag.. JAG SKA VARA UPPE HELA NATTEN LÅNG BRRUR
:D

2008-03-12 @ 19:44:28
Postat av: kicki

hah, vilken skön attityd :-)

2008-03-13 @ 07:35:29
URL: http://modadekicki.blogg.se
Postat av: Angelica

Syster, du är bra allt rolig du :]
men ah vilken knas dag det var igår ;) gahahaha!

2008-03-13 @ 12:01:56
URL: http://angelinaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0