12 Mars

Hejsan snygging!
Vaknade nyss sitter här och väntar på att Ida ska ringa mig. Jag mår lite bättre idag faktisgt haha! Ska nog gå till skolan imorgon tror jag, annars kommer jag så mycket efter liksom.. Hoppas jag mår bättre ihelgen för annars orkar jag inte göra något HAHAHA! I morgon efter skolan hade jag tänkt vara med Minos om han nu vill och orkar? Annars har jag inget planerat? Ska nog krypa ner i badet snart och bara ta det lungt idag :)  Det är så jävla tråkigt när man är sjuk man kan liksom inte göra något, igår fick jag äta massor med saker för att jag skulle må bättre men inget av dom hjälper vafan! Får se vad man hitta på idag da.. kanske bloggar lite senare på kvällen?
Ha det så jävla bra mina SÖTNOSAR <333           Låten på den här sidan är till dig (Du vet vem du är, ta åt dig)

Kommentarer
Postat av: Ida

Bella, blogga mera, fan hela tiden, så jävla kul att läsa hur du uttrycker dig! HAHA :D

2008-03-12 @ 12:57:45
Postat av: Bella

Hahaha! aaa jag vet hahahaha det är ingen som läser den typ.. hahaha

2008-03-12 @ 14:48:29
Postat av: Minos

Joorå, du har några trogna fans (:

2008-03-12 @ 15:58:50
URL: http://minoan.blogg.se
Postat av: Bella

Naw Minos min gullunge! fan vad söt du är :$!

2008-03-12 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0