11 Mars

Hello!
Vaknade nyss sitter här och äter lite frukost i köket, snackar i tele med Ida som också är hemma idag. Varför vet jag inte? hon vill bara vara hemma och sova men ljuger för sin lilla mamma att hon är sjuk idag hahaha!  Idag ska jag väll inte göra så mycket, kanske sova eller kolla på någon mysig film?  Veckan ser ganska lung ut, ska åka till Minos på torsdag (Så mysigt!) I helgen vet jag inte vad som händer än att jag ska vara hemma hos min kära Ida. Jag vet att min blogg suger HAHAHAHA!  Pusss hej älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är visst sjuk jö ;)

2008-03-11 @ 09:16:35
URL: http://thepousette.blogg.se
Postat av: Hunky

Hahaha jojo det ska vi ju tro på ;)

2008-03-11 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0