10 Mars

Hejsan sötnosar! Idag har jag vart sovit hela dagen haha. jag är så jävla sjuk idag därför orkade jag inte gå till skolan eftersom att jag har feber och mår skit. Helgen har vart ganska lyckad, i fredags så åkte jag till viksjö skulle tydligen bli något "bråk" där men aja det slutade med att poliserna kom och nja vad ska man säga?(HAHAHA)
På lördagen var jag med Ida, vi skulle träffa Matilda och Sarah men Matilda blev sjuk så hon kunde inte följa med. Sarah kom hem till Ida där sminkade vi oss för vi skulle åka och träffa Hugo inne i stan på kvällen, men det blev inte av (FÖRLÅT HUGO) Vi ringde fel så vi råkade ringa Minos, han sa att det var fest och vi blev såklart sugna och drog dit. Där var vi i ungifär 3 timmar för vi skulle hinna med natt tåget hem som gick 20 i från centralen, vi kom hem ungifär vid 1 tiden somnade klockan 3 och vaknade upp 7 på morgonen! På söndagen åkte Sarah och kollade på hus med sin mamma och jag&Ida var bara hemma och kollade på film och sen sov.. I veckan ska jag nog bara vara hemma och sova eftersom jag har feber. Sticker nog till Minos och myser någon gång i veckan om jag känner mig lite bättre? Ha det så bra gullungar <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du har börjat blogg lillskiten :D Blogga varje dag fan?! :D

2008-03-10 @ 18:53:46
Postat av: Hunky

Käften slyna! :)
Haha ska fan börja göra det ;D

2008-03-10 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0