Torsdag

Idag vaknade jag av musik i Idas rum, jag glömnde bort att hon hade skola idag haha!
Hon har sin avslutning imorgon klockan tio och som kusin måste jag ju komma på den såklart :) Igår var vi inne i stan med Matilda, vi fikade lite och pratade om allt.. Jusste jag har ju ingen mobil så det går inte att nå mig än FUUUUCK ASSÅ! Jag är ju så beroende av min mobil, asså jag måste alltid kolla på den innan jag somnar jag vet inte varför? och nu kan jag ju inte det för nu ligger den ju hemma hos Tom hoppas jag. Jag kan säga det att det är bäst för honom att han hittar den snart för annars så flippar jag ur asså! hahahaa.
Idag ska jag inte göra så mycket tror jag? Jag ska hem och hämta pengar och packa lite kläder eftersom jag ska bo hos Ida tills på söndag. Jusste ni kan ju ringa på Idas mobil om ni vill få tag i mig men hon har ju telia bara så ni vet..  Ååååhh ni vet inte hur det känns för mig utan mobil jag förstår inte ens själv att jag står ut asså!! Aja men dagen är inte slut än kolckan är ju bara 9 på morgonen så jag kanske skriver lite mera ikväll?!


Puss ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: e

jag hatar att vara utan mobil,

det känns totalt handikappat,

stackare!

2008-06-12 @ 13:13:11
URL: http://moreofelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0